nGenCommunity
Bine ai venit pe wWw.nGenCommunity.Tk
Vă mulţumim că sunteţi alături de noi şi petreceţi multe ore jucându-vă pe serverul nostru, asigurând o distracţie continuă si de calitate!

nGenCommunity


 
AcasaPortal*InregistrareConectare
Bine ati venite

Distribuiţi | 
 

 Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING

In jos 
AutorMesaj
CrYsTaL
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 73
Data de inscriere : 09/05/2010
Varsta : 25
Localizare : Timisoara

MesajSubiect: Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING   Mier Mai 19, 2010 8:05 pm

n acest tutorial o sa va explic la ce se rezuma acesti termeni des folositi in lumea CS-ului.

CHOKE

Apare atunci cand:
- calculatorul tau trimite prea multe pachete la server pe secunda. De exemplu daca voi incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul accepta doar 40, chokeul va fi 60 si pratic va fi imposibil sa jucati, de aceea majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot satisface aceasta cerinta.

- serverul pe care joci nu poate primi toata informatia care i se trimite. Vina este a serverului, nu a jucatorului.

- la fel ca mai sus, numai ca pcul tau nu este capabil sa primeasca informatica trimisa de la server. Cauze: Procesor supraincarcat, placa video slaba sau lag pe conexiunea de internet.

- de asemenea, configuratia pcului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu o configuratie slab sau slab configurat sau cu setari de joc slab configurate poate cauza o grama de probleme.

FPS

Afiseaza cati frame pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze. ODATA pentru TOTDEAUNA vreau sa intelegeti ca maximul de fps pe care ochiul uman il suporta este de 60, ce este de la 60 in sus = FALS.

Stabilitatea FPSului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.

LOSS

Lossul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.

LATENCY

Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.

PING

Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
Intotdeauna pingul este mai mare decat latenta (latency), lucru pe care putin il stiti.
Sus In jos
http://ngen-comunity.forumgratuit.ro
 
Ce inseamna CHOKE, FPS, LOSS, LATENCY, PING
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
nGenCommunity :: ..::Divesrse::.. :: Tutoriale Counter-Strike-
Mergi direct la: